Regulamin
Artykuł 1 – Definicje
W niniejszych warunkach ogólnych przyjmuje się następujące definicje:
-
Okres odstąpienia: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy;
-
Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej i zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą;
-
Dzień: dzień kalendarzowy;
-
Umowa długoterminowa: umowa na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których dostawa i/lub wykonanie rozłożone są w czasie;
-
Trwały nośnik: każdy środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w sposób umożliwiający przyszłe ich odtworzenie i niezmienione przechowywanie;
-
Prawo do odstąpienia: możliwość konsumenta odstąpienia od umowy zawartej na odległość w okresie odstąpienia;
-
Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna oferująca produkty i/lub usługi na odległość konsumentom;
-
Umowa zawarta na odległość: umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość produktów i/lub usług, bez jednoczesnej fizycznej obecności przedsiębiorcy i konsumenta, z wykorzystaniem jednego lub więcej środków porozumiewania się na odległość;
-
Środek porozumiewania się na odległość: środek, który może być użyty do zawarcia umowy bez jednoczesnej fizycznej obecności konsumenta i przedsiębiorcy;
-
Ogólne Warunki Handlowe: niniejsze Ogólne Warunki Handlowe przedsiębiorcy.
Artykuł 2 – Tożsamość Przedsiębiorcy
-
Nazwa firmy: Shipify
-
Numer rejestracyjny w Izbie Handlowej: 93234678
-
Nazwa handlowa: Valloria Amsterdam
-
Numer identyfikacji VAT: NL005007814B21
-
Adres e-mail obsługi klienta: info@liviakrakow.pl
-
Adres siedziby: Bosgouw 110
Artykuł 3 – Zastosowanie
-
Niniejsze ogólne warunki handlowe mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej umowy zawartej na odległość i zamówień między przedsiębiorcą a konsumentem.
-
Przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków handlowych zostanie udostępniony konsumentowi. Jeżeli nie jest to możliwe w rozsądny sposób, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki handlowe są dostępne w siedzibie przedsiębiorcy i zostaną niezwłocznie przesłane konsumentowi na jego żądanie bezpłatnie.
-
Jeżeli umowa na odległość jest zawierana elektronicznie, tekst niniejszych ogólnych warunków handlowych może, w odstępstwie od poprzedniego ustępu, zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną przed zawarciem umowy w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo przechowywać na trwałym nośniku. Jeżeli nie jest to możliwe w rozsądny sposób, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami handlowymi drogą elektroniczną i że na żądanie konsumenta zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób bezpłatnie.
-
W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków handlowych mają zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktów lub usług, ustępy 2 i 3 stosuje się odpowiednio. W przypadku sprzecznych ogólnych warunków handlowych konsument może zawsze powołać się na postanowienie najbardziej korzystne dla niego.
-
Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków handlowych jest lub stanie się nieważne w całości lub w części, pozostała część umowy i niniejsze warunki pozostają w mocy. W takim przypadku nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, które jak najbardziej odpowiada pierwotnemu zamierzeniu.
-
Sytuacje nieuregulowane w niniejszych ogólnych warunkach handlowych należy oceniać "w duchu" niniejszych ogólnych warunków handlowych.
-
Niejasności dotyczące interpretacji lub treści jednego lub więcej postanowień niniejszych warunków handlowych należy interpretować "w duchu" niniejszych ogólnych warunków handlowych.
Artykuł 4 – Oferta
-
Jeżeli oferta ma ograniczony okres ważności lub jest obwarowana warunkami, zostanie to wyraźnie wskazane w ofercie.
-
Oferta jest niewiążąca. Przedsiębiorca ma prawo zmienić i dostosować ofertę.
-
Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeżeli przedsiębiorca korzysta z obrazów, będą one wiernym odwzorowaniem oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste błędy lub pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
-
Wszystkie obrazy, specyfikacje i dane w ofercie mają charakter orientacyjny i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub rozwiązania umowy.
-
Obrazy produktów są wiernym odwzorowaniem oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może zagwarantować, że wyświetlane kolory będą dokładnie odpowiadać rzeczywistym kolorom produktów.
-
Każda oferta zawiera informacje, które jasno wskazują konsumentowi, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności:
-
ceny, z wyłączeniem kosztów odprawy celnej i importowego VAT. Te dodatkowe koszty ponosi klient. Usługa pocztowa i/lub kurierska zastosuje specjalny system dla usług pocztowych i kurierskich w odniesieniu do importu. System ten ma zastosowanie, gdy towary są importowane do docelowego kraju UE, co ma miejsce w tym przypadku. Usługa pocztowa i/lub kurierska pobierze VAT (ewentualnie wraz z kosztami odprawy celnej) od odbiorcy towarów;
-
wszelkich kosztów wysyłki;
-
sposobu zawarcia umowy i działań wymaganych do jej zawarcia;
-
czy prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie;
-
sposobu płatności, dostawy i realizacji umowy;
-
okresu, w którym oferta może być przyjęta, lub okresu, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
-
stawki za komunikację na odległość, jeśli koszty korzystania z technologii komunikacji na odległość są obliczane na innej podstawie niż zwykła stawka podstawowa dla używanej metody komunikacji;
-
czy umowa zostanie zarchiwizowana po jej zawarciu, a jeśli tak, w jaki sposób konsument może się do niej odwołać;
-
sposobu, w jaki konsument może sprawdzić i, jeśli to konieczne, poprawić dane podane przez niego w związku z umową przed jej zawarciem;
-
wszelkich innych języków, w których, oprócz niderlandzkiego, można zawrzeć umowę;
-
kodeksów postępowania, do których przedsiębiorca się stosuje, oraz sposobu, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami postępowania drogą elektroniczną;
-
minimalnego czasu trwania umowy zawartej na odległość w przypadku umowy długoterminowej;
-
opcjonalnie: dostępnych rozmiarów, kolorów, rodzajów materiałów.
-